måndag 13 augusti 2007

Jobbstart!

För ett tag sedan funderade jag på hur mycket ångest jag skulle ha när det var dags att börja jobba. Nu kan jag svara - i stort sett ingen!
Känns jätteunderligt men så är det.
Det var himla kul att komma dit och träffa alla igen. Barnen var urmysiga och allt kändes faktiskt väldigt bra.
Det är otroligt skönt att komma tillbaka till ett jobb där man trivs så bra. Att veta att man har bra arbetskamrater gör mycket till.
Så min första dag gick snabbt och jag kände mig på strålande humör då jag cyklade hem igen.
Och att komma hem till mina älsklingar var lika underbart det, särskilt som H verkligen ansträngt sig och hade maten nästan klar *mycket förvånad*.

3 kommentarer:

Lotta sa...

Kunde lika gärna varit jag som skrev det där. Håller med till 100%. :)

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Skönt att du tycker det var roligt att börja jobba. Jag börjar på måndag och än så länge känns det okej, hoppas att det gör det på måndag eftermiddag också :-)