torsdag 17 mars 2011

Jag är kär...


... i den här jackan.
Jag tycker att den är SÅ FIN.
Den stora frågan är väl bara om jag som vanligt kommer att fega ur och inte köpa den för den inte är praktiskt svart.

Men å andra sidan, svarta jackor finns redan i min garderob. Men ingen sån här härligt turkos.

Nu gäller det bara att övertala maken om att jag MÅSTE ha en sån här fin ny vårjacka. Kostar bara 1400 pix.

Viktor gillade den dock inte alls, han tyckte den var ful :( när jag hittade den på affären för nån vecka sedan...

7 kommentarer:

Elin sa...

Klart du ska ha den turkosa jackan, den är jättefin!

Kan du inte finansiera den genom att kränga ett par mindre lyckade köp på tradera? Och då menar jag inte att jag TYCKER att du har gjort mindre lyckade köp, jag bara antar att du har en del såna hemma - precis som jag har! :)

Unknown sa...

Superfin färg! Och jag gillar att den är lång... Så go for it Anna, den är du värd! Kram på dig

Anonym sa...

Köp den, härlig färg. H/Lisa

Anonym sa...

Snygg! kram mamma

Anonym sa...

Kan vi inte alla ihop ha ngn slags garageloppis på begagnade kläder.... Kram Mamma

Mia sa...

Strålande. Alla blir glada av färg. Själv är jag svart svart svart. Vilket är hysteriskt trist.

Elin sa...

Snygg! Vart finns den?