söndag 1 april 2012

Måsten

Nu går det inte att skjuta framför mig längre, idag MÅSTE jag ta tag i en av inlämningsuppgifterna till SVA kursen. Det är en begreppskarta inom de matematiska områdena Taluppfattning och Geometri som ska göras och sedan brytas ner med kopplingar till litteraturen och mitt arbete på förskolan.
Jag har börjat men har en bit kvar, och visst den ska inte vara inne förrän den 10 april - men det vore grymt skönt att maila in den i början på veckan så att jag sedan kan fira påsk i lugn och ro utan att tänka på den. Ska ju till Umeå och då vill jag hellre mysa med släkten än fundera på rektanglar, kvadrater mm.

Så, nu.... Full rulle!

2 kommentarer:

Malin sa...

Kul Anna, vi åker också till Umeå:)

Anonym sa...

Det fixar du, jag förstår känslan att slippa ha det kvar över påsken...... Lycka till / kram mamma