onsdag 27 juni 2012

Crazy

Allvarligt talat, ni som har barn, hur bär ni er åt för att ha ett någelunda rent och städat hus? Det är ju en omöjlighet, mina små stökar till snabbare än jag hinner blinka. På lördag kommer släkten från Umeå, och jag tänkte att jag skulle vara lite planerande och städa lite varje kväll för att slippa stress-städa på fredag/lördag. Det kändes som en toppen ide, men problemet är ju att jag redan har städat uterummet, vardagsrummet och hallen två gånger och det är bara onsdag idag. Med andra ord kommer jag att hinna med några vändor till innan helgen... Nåväl, sysslolös blir man ju i allafall inte.... Om nån nu oroade sig för det.

4 kommentarer:

Anonym sa...

"Att städa när man barn är som att skotta snö i snöstorm" ett citat jag sett och nog stämmer det...Kram Anneli

Anonym sa...

Eller att läsa tidning när det blåser

Anonym sa...

Och jag glömde skriva att det var Anders

Anonym sa...

Jag tror städhjälp kan vara ngt för både för att få rent men också för ett gott humör..... Jag ahr funderat på det länge men L "bromsar" Kram mamma