tisdag 18 december 2007

Är ni ShopExpress:are?

Våra bekanta verkar vara uppdelade i två läger.
De som älskar det och de som mest tycker att det är knöligt och hellre handlar på det gamla vanliga sättet.
Själv är jag helt biten och tycker att det är superskönt att slippa plocka upp allt på bandet och ner igen (förutom vid avstämning då). Gillar också att man har koll på hur mycket man handlat för hela tiden så det slipper komma som en obehaglig överraskning när man kommer till kassan...

Dock medför ju detta system att man måste komma ihåg att ta med sig medlemskortet till affären. Vilket jag tyvärr inte lyckades med idag, så dagens storhandling blev lite jobbigare än vanligt.
Men så är det ju ibland.
Dessutom måste jag nu komma ihåg kvittot nästa gång så att jag kan efterregistera bonusen!
För den vill man ju inte missa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det är oslagbart! Förutom när det är avstämning då måste jag alltid morra lite för mig själv eftersom den alltid kommer när jag är ensam med A och har handlat för 2000 typ :/