torsdag 10 april 2008

Klädparty!

Ikväll har jag varit iväg på Me and I party!
Kikade lite på hemsidan innan för att ha koll, men när jag kom dit fastnade jag för en hel del annat än det jag sett ut...

Det blev:

En grodgrimaser t-shirt till Viktor

En molntunika i frotté till Ellen

med matchande scarves!

Ville ha grodgrimaser tröjan i rosa till Ellen, men den var tyvärr slut i hennes storlek :(
Hade kunnat köpa en hel del mera, gillar verkligen deras kläder, men plånboken sa stopp! Och tur är väl det!

2 kommentarer:

Elin sa...

Vilka fina kläder du hittade! Cecilia hade köpt en likadan t-shirt till Isak så jag såg den "live" i onsdags, jättefin!

Och Ellen-skruttan kommer bli jättefin i molntunikan. :-) Hur är deras frotté, är den mjuk? Jag har kikat lite på olika frottégrejer från dem på tradera men varit lite osäker på om det kanske känns strävt mot huden, som en gammal handduk...

Lotta sa...

Vilken bra smak du har. :)

Köpte grodgrimas tröjan i rosa till Alice och molntunikan. Tycker deras frotté är bättre i år. Lite kortare lugg om man nu kan kalla det så så jag tror att den kommer att hållas sig fin länge.