onsdag 24 juni 2009

Tack för alla grattis...

Antingen måste jag ha varit otroligt snäll och en väldigt bra fru eller så är det meningen att man ska få dyra presenter när man fyller 33. För av min älskade make fick jag en Notebook, vilket jag har önskat mig ett tag. Vit och fin är den. Och liten och smidig. Så nu kommer jag att kunna sitta i soffan med min lilla dator i knät och blogga och surfa hela kvällarna ;-)
Dessutom kommer mina ben att vara så släta och fina för av barnen fick jag en epilator (stod också på önskelistan). Får se om jag står ut med smärtan, men det vore så smidigt att slippa raka benen i tid och otid så här på sommaren.

Hur som helst så har jag haft en mycket bra födelsedag. Tårtan på jobbet blev mycket uppskattad och allt gick åt!
Och efter simskola och fotbollsträning så har mamma och Leif varit här och grattat eftersom de inte kan komma på kalaset på fredag.
Så nu är jag trött och nöjd. Det är dags att krypa ner i sängen och sova några timmar.
Imorgon är det Viktors sista dag på förskolan, det känns väldigt underligt!

1 kommentar:

Ponder sa...

Stort grattis i efterskott! Och det är väl klart att man ska ha fina presenter när man fyller 33, eller hur?! ;)