tisdag 23 augusti 2011

Irriterad!

Har anmält Ellen till en gympa som ska starta här i Pershagen, Knatteskutt.
Hon hamnade i en bra grupp med många av sina kompisar - och OM man INTE var nöjd så skulle man höra av sig. Nu måste ju någon ha varit missnöjd eftersom grupperna är omgjorda och Ellen är flyttad till en annan grupp. Själv, medan alla kompisar går kvar i den andra.

Jäkla skit - säger jag! Det kommer aldrig att funka och det gör mig grymt irriterad. Så irriterad så att ledaren fick ett lite beskt men bestämt mail idag. Jag vill att hon får byta tillbaka. Eller inte vill - kräver!
Och därmed basta. Annars hittar vi nog på nån annan aktivitet...

Uppdaterad:
Hej å hå! Det lönar sig att klaga ;-)

Nu är hon tillbaka i samma grupp igen. Och med tanke på att svaret hänvisade till ett dåligt gruppindelningsdatasystem så kanske de borde skaffa ett nytt sånt... Eller fundera igenom grupperna ordentligt innan de lägger ut dem från början....

Hur som helst, nu är vi glada igen här hemma :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

När jag är inne och tittar på listan går Ellen med Alma, Frida och Wilma bla. Är det den andra gruppen hon vill gå i?

Anonym sa...

Hej! Samma sak hände Frida men jag mailade om att vi ville ha passet kl 18 ochbjag fick svar nästan direkt om att det var ok att byta. Hoppas det löser sig för er oxå! Kram, Helena

Anna sa...

Hon hamnade tillbaka i den snabbare än kvickt när jag klagade :-)

Anna, Fair and True sa...

Tur det ordnade sig!