lördag 6 oktober 2012

Dåligt värre

Jag har liksom tappat bort mig lite i bloggandet. Det händer en massa bra och dåliga saker runtomkring mig just nu. Men att få ner det i skriven form känns omöjligt. Livet rullar på och jag försöker hinna med allt som ska göras, fixas, tränas osv. Så om inläggen blir väldigt sporadiska eller trista så stå ut, det blir bättre om ett tag igen!

Idag har jag i allafall haft lite kvalitetstid med lilla prinsessan. Först svamppromenad på förmiddagen tillsammans med farmor. Hittade massa svamp, fikade och njöt av solskenet. Sedan korvgrillning och trädgårdsfix på eftermiddagen. Nu ligger lilla fröken i bubbelbadet medan jag planerar kvällens middag, det blir fläskfile med klyftpotatis och kantarellsås. Och ett glas gott rött. Det blir bra.

Hej så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är inte inte ensam/Anders