måndag 15 september 2008

Stress

Denna vecka är körig!

Dels är det massor på jobbet. Många nya inskolningar och ledsna barn, och dessutom en massa möten för min del så att jag uteblir från barngruppen. Lite skönt för mina öron men defenitivt värre för kollegornas.
Och som om det inte vore nog dagtid så har vi hälsogruppsmöte och föräldramöte på kvällstid.

Henrik ska hinna fixa med båten som ska tas upp när vi kommer hem från semestern. Gummibåten måste packas ihop, båten tömmas, seglena tas av och helst ska han även hinna masta av.

Och på torsdag kör han en riktig heldag i Oslo. Tidigt iväg och sent hem.

Någongång mellan allt detta så ska vi försöka hinna tvätta, packa och fixa allt annat som måste ordnas när man ska vara borta i två veckor.

Det känns som att det som får strykas denna vecka är träningen. Synd, men jag får ta igen det i Spanien. Där finns det definitivt tid för mycket promenader.

Så om jag är osynlig här så vet ni varför...

5 kommentarer:

Nina sa...

Härligt att åka på semester. Hoppas ni hinner med allt ni ska innan. Det lät lite körigt

Anna, Fair and True sa...

Va! Bloggen går ju först! ;)

Hur går det med GI förresten? Vi fick boken förra veckan men jag har inte hunnit börja kolla på det ännu.

Anna sa...

Anna: Jodå, det går rätt bra. Vi kör på. Har gått ner några kilo men sen köpte vi en ny våg och på den vägde man ca 1,5 kg mer... Grrr!
Har dock fått bort mitt sockerbehov, vilket känns enormt skönt. I helgen firade vi med 2 after eight bitar var och det var verkligen lyx!

Anonym sa...

Vi har full förståelse och ser fram emot en uppdatering efter resan istället!

Anna, Fair and True sa...

Det låter ju ändå jättebra! Även om nya vågen visar något annat så har ni ju ändå gott ner de där kilona!