fredag 6 mars 2009

Nu så!

Äntligen är det fredag igen och arbetsveckan är slut!
Det har varit en ganska körig vecka på jobbet och jag har inte kännt mig helt kry.
Så kvällarna har tillbringats i soffan och jag har somnat tidigt, därav lugnet på denna blogg...

Men nu är vi hemma, barnen slöar lite i soffan framför "Kanalkampen" som är Viktors nya favorit. Därefter ska vi åka till båtmässan och sedan äta middag på Mc, allt enligt Viktors önskemål.

När vi kommer hem igen blir det Let´s Dance och Så ska det låta. Lite jobbigt att de sänds samtidigt. Jag gillar ju båda!

2 kommentarer:

Elin sa...

Hej!
Vad trevligt med båtmässan! Ha det så kul! :-)

Själv ska jag bege mig till dagis och hämta Wilma nu, och sen ska vi till mormor (Ebba) och namnsdagsfika lite.

Vi hörs i helgen!
Kramar Elin

Anonym sa...

Tänk att dom måste lägga dom tv programmen samtidigt och så har dom inget på en lördag. jag nu har vi melodifestivalen, men annars brukar det mest vara skit en lördag.