onsdag 14 juli 2010

Saknad

Jag har jobbat i 6 år på den förskolan där jag jobbar nu. Under den tiden har några olika medarbetare börjat och slutat. Men ingen av dem har berört mig så hårt som min kära Lotta.

Att du ska sluta nu känns jättekonstigt. Vi jobbar ju så bra ihop och det är svårt att tänka sig hur hösten ska bli utan dig. Det kommer att bli tomt, det är då alldeles säkert.

Samtidigt så är jag så glad för din skull. För att du är lycklig och för att du äntligen kysst en groda som visade sig vara en prins ;)

Att vi har fått njuta av ditt sällskap här hemma i två veckor nu har varit jättemysigt. Det är underbart att vi hunnit ta igen lite av allt prat som vi missat under våren och sommaren. Det behövdes. Och barnen avgudar dig, det vet du. Och de kommer sakna dig lika mycket som jag.

KRAM på dig min älskade vän! Och jag håller tummarna för att du och kärleken snart flyttar lite mer söderut igen så att vi kan ses.

Inga kommentarer: