onsdag 28 maj 2008

Lingon & Blåbär

Igår kväll tog jag och systeryster bilen och for på utflykt till Sorunda.
Närmare bestämt till Elin och hennes Lingon och Blåbärsvisning
För er som inte har en aning om vad detta innebär så kan jag berätta att det handlar om att umgås, fika och köpa barnkläder via hemförsäljning.
Det var en mycket mysig och trevlig kväll och en del inköp.
Det var trots allt L & B :s bästa erbjudande någonsin, köp 3 betala för 2 så då var man ju tvungen att passa på ;-)

Viktor fick t-shirt Carl

och t-shirt Lufsen

Ellen fick marinblå tights

och tunikan Viktoria
(Som jag hade förälskat mig i redan innan visningen.
Sen hade jag sådan tur så Elin skulle sälja ut sin kollektion och denna fanns i rätt storlek så jag fick 40 % rabatt :-) )

Tack Elin för en trevlig kväll. Det var trevligt att träffas igen! Och kul att få se hur du bor!
Och tack systeryster (Elin) för trevligt sällskap!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fina! Kul med kläder som inte sitter på varenda unge!

Elin sa...

Tack själv för att du/ni kom! Det var trevligt att ses. Hoppas ni blir nöjda med kläderna sen när de kommer.
Kram

Anonym sa...

Kul med klädparty..

Anna, Fair and True sa...

Här är länk till en tjej som gör tavlor med t ex barnporträtt på. Känner henne inte men det var en annan blogg som länkade till henne. Kanske något för er? http://liteta.blogspot.com/

Nina sa...

Kul med lite nya kläder. Ännu roligare att få handla dom i trevligt sällskap :)