onsdag 17 december 2008

Nästan klart...

I eftermiddags lämnade vi barnen med farmor och åkte iväg själva på diverse julklappsärenden.
Började i Skärholmen där det mesta faktiskt hittades och inhandlades. Och inte var det så himla mycket folk heller så det gick rätt smidigt. Dock blev det en del dyra klappar, speciellt till Viktor. Men så vet vi att han kommer att bli glad också...

En sväng förbi Rusta blev det innan vi avslutade shoppingturen på Toys R`us. Och där var det folk kan jag lova. Efter lite letande hittade vi det mesta, men inte allt så jag måste ta en liten sväng till en annan leksaksaffär imorgon. Ville nämligen köpa Pippi-kläder till Ellen, men det fanns inga små storlekar kvar nånstans...

Så jag kan bara konstatera att om man planerat och funderat lite innan så hinner man med de flesta julklappsbestyren på ca 4 timmar. Åtminstone i år.
Efter att sedan ha tillbringat kvällen med att slå in alla klapparna så är det nu en mycket trött Anna som ska krypa till sängs...

4 kommentarer:

Nina sa...

Skönt att ha det klart.
På lördag ska jag iväg med barnen och handla julmat, tidigt innan alla hinner ut.
Sen är det bara några få julklappar kvar att köpa och några att göra.

Anonym sa...

Hm! Vad inhandlades på rusta....
Handlade själv en del där till julklappsspelet! Vi ses väl på söndag? KRAAAAAM!

Anna sa...

Anna; Klart att vi ses på söndag! Och jag kan avslöja att det bara var en sak till spelet som inhandlades på Rusta... resten kommer från andra "hemliga" affärer.

Anna, Fair and True sa...

Precis, det handlar om planering!