söndag 6 september 2009

Söndagkväll

Denna helg gick som alla andra i rasade takt och nu är det redan dags att ladda för en ny arbetsvecka.
Vi har i alla fall hunnit storstäda huset, äta supergod paellamiddag tillsammans med familjen Strange, fixa med uterummet, klippa gräs, tvätta massa tvätt och vila oss en hel del. Barnen sov till 9.20 imorse och det behövde vi verkligen.

Nu kikar jag på Ensam mamma söker medan jag skriver detta. Det är en av de serier som jag brukar följa, det är så härligt att se glädjen bland de som är med. Och kärleken som spirar.
Sen blir det nog nån film och lite söndagsmys i soffan med maken.

Och så en annan sak, har bokat biljetter till Ladies Night idag. Så den 26:e ska jag, Therese och Suss till Globen och ha kul! Ska bli toppenroligt! Längtar!

2 kommentarer:

Anna sa...

Ha ha! Vad kul! Då ses vi där!
Jag ska dit med Mamma, Marika och Annika. Kram

Anna sa...

Visst ska det bli kul!!!!