torsdag 1 oktober 2009

Innerum

Idag har jag varit på Innerumsvisning. Det var ett sånt där hemparty ala Tupperware men med inredningsprylar istället. Massa fint fanns det men jag nöjde mig med nya kaffekoppar.

Lite senare i höst tänkte jag, Elin och Linda dra ihop folk till ett nytt party. Så säg till om ni är intresserade... Då kommer även julsakerna att ha kommit in i sortimentet.

När jag kom hem skulle barnen precis gå och lägga sig och Ellen var lite ledsen över att hon inte hittade sin nalle. Då kom jag plötsligt på att hon ju hade den på vägen hem från fritids när hon somnade i cykelsadeln. Alltså hade hon säkerligen tappat den någonstans på vägen. Och vad gör man inte för sin lilla prinsessa, det var bara att ge sig ut och leta. Promenerade till skolan och tillbaka, och på vägen tillbaka fann jag den som tur var. Nån vänlig själ hade satt upp den på en stolpe. Ibland ska man ha tur...

Nu ska jag mysa lite med maken. Han flyger till Oslo imorgon bitti och blir borta till lördagkväll så helgen tillsammans blir kort denna vecka.

4 kommentarer:

Elin sa...

Åh vilken tur att du hittade hennes nalle! Sånt där är min mardröm, tänk om man skulle råka tappa Wilmas snutte någonstans. Oj oj oj...

Anna, Fair and True sa...

Jag kommer jättegärna! Det var så länge sedan vi sågs också! Har varit fullt upp fast man ska ju inte klaga för det är ju för det mesta roliga saker, inklusive jobbet.

Anonym sa...

Det låter trevligt tycker jag, jag är på. /Malin "ljus":)

Anonym sa...

Det var trevligt & tuffa snygga saker hos Cecilia på visningen. Dina koppar var mkt fina, om jag var som du skulle jag komplettera med skålarna till frukostfilen...
kram mamma
ps vilken tur med nallen!!