torsdag 21 januari 2010

Snart är det helg!

Jösses vad dagarna går fort. Veckorna rusar iväg och helgerna med tyvärr.

Denna helg kommer i allfall att bjuda på middag hos älskade vännerna i Jumstaberg, kalas för Viktor hos en kompis i Mariefred, kakling av badrum (eller klinkling kanske det heter, eftersom det är golvet som ska dit...) och familjemys. Nästa helg är ju maken i Sydafrika så vi får mysa dubbelt denna :-)

Men först är det fredag och jobb. Vi har lite sovmorgon och börjar inte förrän kl 10. Det är skönt. Fast mindre roligt när man tänker på att det innebär att jobba till 16.30.
Barnen får dock gå hem redan vid 15 då farmor och farfar hämtar. Skönt för dem. Och för mig som slipper känna att de måste vara kvar till typ sist på fredagen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja visst är det skönt med helg!
Om du vill ha tjejträff eller gå ut nästa helg när Henrik är borta så är det ok med barnvakt lördagkväll. kram Mamma

Anna S sa...

Man kanske får bjuda med sig en bra vän till skogshöjd för lite spa... Jag har presentkort som jag kan använda till lite mystid bara du och jag.. Vad sägs? Och en liten hälsning till Carina.. Länge sedan man såg dig och Leif, kanske en liten fika i skogen snart? ;)

Anna sa...

Men åh Anna! Klart vi ska gå på spa. Men inte behöver du bjuda, jag följer hemskt gärna med ändå... Vi hörs om dag och så bokar vi! Supermysigt!