onsdag 15 september 2010

Slut

Hittills har denna vecka varit ganska intensiv på jobbet. Arbetslagslearmöte i måndags, kurs på Reggio Emilia Institutet igår och idag avdelningsreflektion, höstfest och sen ett spontant möte med chefen om mina "nya" arbetsuppgifter. Med andra ord, mycket att ta in och mycket att tänka på.

Och jag som har så svårt att koppla av och koppla bort sover ju som en kratta när det är mycket runt omkring mig. Så ikväll har jag tagit ett långt, skönt och avkopplande bad. Nu blir det en kopp the i väntan på maken som kommer hem från grannlandet i väst snart. Sen ska jag försöka få en god natts sömn. Och njuta av att det faktiskt är fredag för mig imorgon. Jobbfredag alltså, för på den riktiga fredagen är jag LEDIG! Det ni! Var fjärde fredag ska jag och Ellen bara njuta och ha det bra. Och hämta Viktor så fort skolan slutar så vi kan hitta på nåt skoj. Det mina vänner känns som livskvalité.

1 kommentar:

Anonym sa...

Stress kallas det min vän...glöm inte att du har en timme massage hos Eva, det gör underverk. Ngt du borde unna dig en gång i månaden. varför inte ta upp det på jobbet, att Eva kommer till er en gång i månaden med sin masagebänk...