torsdag 24 februari 2011

En sån där dag...

... när man bara skulle vilja dra täcket över huvudet och ligga där och tjura hela dagen, en sån dag har det varit idag. Kände mig trött och irriterad redan imorse. Kan inte sätta fingret på vad det var, men det fanns där i mig från start. Blir dock så trött och arg på mig själv eftersom jag inte har något tålamod alls såna här dagar (stackars mina barn...).
På jobbet tog jag mig samman (tur att man är professionell) men på vägen hem kom den där känslan smygande igen. Väl hemma visade det sig att Viktor hade feber så vi har haft en jättelugn och mysig eftermiddag och kväll i soffan med brasan sprakande brevid. Och nu känns det faktiskt lite bättre. Är dock jättetrött så det får bli en tidig kväll.

Och imorgon är det dags för roligheter. Men mer om det då.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag känner igen det, ibland är det bara en sån där dag redan när man kliver ur sängen.... kram Mamma