måndag 28 februari 2011

Skid rapport

Idag har Henrik, som de flesta av er vet, åkt Öppet Spår. Dvs vasaloppet fast på en annan dag. Och lite mindre trängsel.
Hur som helst så var målet att ta sig på ca 9 timmar från Sälen till Mora. Vilket lyckades och klockan stannade på 08:57:16. Härligt jobbat älskling!

Själv har jag haft planeringsdag på jobbet och kom sedan hem till ett tomt hus. Maken väntas inte hem förrän mitt i natta och barnen är hos farfar och farmor. Mycket märklig känsla må jag säga, att vara själv här hemma hör inte till vanligheterna.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja vilka duktiga män vi har! Jag fattar inte att dom orkar, åka skidor mer än en vanlig arbetsdag..
Att komma hem och vara alldeles själv, känns givetvis konstigt när du är van vid full fart. Minns hur tomt det blev när ni alla 3 hade flyttat hemifrån, när jag kom hem på dagarna & tänkte vad ska jag göra nu... kram mamma
ps men det är ok njuta av att bara vara själv ibland