onsdag 5 oktober 2011

Träning?

Nu är jag igång med springandet ordentligt igen. Vilket känns jätteskönt.
Och där hemma står en crosstrainer och i lådan ligger flera dvd skivor med Zumbapass.

Egentligen borde jag nog vara nöjd med detta och tycka att jag har tillräckligt med träningsmöjligheter. Men jag börjar sakna gympapassen. Att få släppa loss till härlig musik tillsammans med massa glada människor. Dessutom vet jag att det kommer att bli svårare och svårare att ta sig ut och jogga när det blir kallt och halt (jag är ju så förbannat rädd att halka - så här ska köpas broddar, men vågar man springa med dessa?).

Så nu funderar jag på ett Friskis & Svettis kort igen. Hyffsat mycket pass och till de allra flesta behöver man inte anmäla sig i förväg. Nån som vill haka på?
Allt är roligare om man är flera. Utom att jogga, det måste jag göra själv...

3 kommentarer:

Sofia sa...

Vill du inte gå på spinning med mig? Jag har köpt spinning kort på friskis. Kram

Anna sa...

Hmmm... jag gillar ju gympan mer än spinning. Men jag ska fundera på saken!

KRAM!

Anonym sa...

Körde broddar vintern 2009/2010 men köpta maxigrip 2010/2011 (skruvas fast i skorna och går att ta bort). Och har du haft skorna hela säsongen ska du ju ändå köpa nya till våren! Funkar super! Craftunderstll och vindjacka räcker hela vintern!