torsdag 6 mars 2008

Hur...?

Om jag skriver ett inlägg (typ det förra) och sparar det utan att göra en styckesuppdelning med tomma rader i mellan, hur ska jag då göra för att kunna rätta till det sedan?
För när jag försöker redigera och ändra om lite, flytta isär, så hoppar det ändå ihop.

Varför det?

Det finns säkert en jätte enkel lösning som jag just nu inte kan komma på...

Uppdatering:
Nu har systeryster (Elin) testat på sin blogg och hon har inga problem med detta i sin så det måste finnas nån bugg i min. För detta är inte första gången som det inte fungerar. Eller så har vi olika inställningar någonstans...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja men så är det här också! Plötsligt går det inte att dela in i stycken alls! Verkar vara något smittsamt!

Lotta sa...

När du skriver eller redigerar ett inlägg ska du gå in på redigera HTML (du har två flikar i överkanten på skrivrutan) och där kan du ta bort de små bovarna som gör att texten hoppar ihop. Det brukar stå div i parantes och de brukar jag ta bort och sen ser texten ut som vanligt igen.

Anna, Fair and True sa...

Jag har mest problem med texten när jag har lagt in bilder. Men Lotta har rätt, det går nog att fixa med html-texten.