söndag 16 mars 2008

Trallar idag!

Både jag och Viktor går runt och sjunger idag.

Kikade naturligtvis på melodifestivalen igår och jag måste bara säga att, trots att den kanske är trist och förutsägbar, så gillar jag Perrellis låt. Den är trallvänlig och lite fartig - en riktig schlager!

Viktor har fastnat för Frida och går här hemma och sjunger "Upp o hoppa, ligg inte och dra dig... du o jag måste fånga dagen"!
Han är så söt så man smälter och trots att jag egentligen inte alls gillade den låten så kan jag inte låta bli att tralla med.

Vad tycker ni andra?
Vann rätt låt?

4 kommentarer:

Lotta sa...

Är ingen schlagerräv men rätt låt vann. Min namne :) är en artist ända ut i fingerspetsarna och som du säger, låten sätter sig i skallen som klister.

Anna, Fair and True sa...

Jag gillade nog Sibel eller tvillingarna mest. Fast alla låter påminner om låtar man redan hört tycker jag. Men Perellis var ju trallvänlig och har nog ganska bra chans.

Pernillas blogg sa...

Jajamensan! Jag både hoppades och trodde på Perrelli, låten passade henne perfekt!

Nina sa...

Mina favoriter var Charlotte eller Sanna..så jag tycker ju rätt låt vann :)
Gillar också Nordman, Sibel och Amy..men tror inte dom har lika bra chans i Belgrad....