måndag 31 augusti 2009

What a week...

En helg på resande fot är superroligt, men den gör en inte direkt pigg och utvilad inför den kommande arbetsveckan. Lägg sedan till en sjuk kollega och en till som håller på att krokna, en make som åker iväg till Norge imorgon och blir borta till sen fredag kväll, fotbollsträning, simskola, övertidsjobb och alla vanliga vardagsbestyr. Då inser man att denna vecka inte kommer att vara att leka med. Pust och stön.
Jaja, bara mina barn håller sig friska så ska jag nog klara av att få ihop det fram till fredag. Annars vet jag inte vad jag ska hitta på.
Går det att klona sig?

3 kommentarer:

Anna, Fair and True sa...

Eller så är det bättre om de blir sjuka och ni bara kan vara hemma och lata er! Nja, kanske inte.. :)

Anonym sa...

Hej Vännen, ja det var mkt på en gång. Långt bort från den romantiska rollen som småbarnsmamma.....
Behöver du ngn kväll eller så tveka inte, hör av dig! kanske bara lite vuxet sällskap räcker..
kram Mamma

Anna sa...

Anna: Ja frågan är vad som är bäst... Beror om man ska se till sig själv eller de runt omkring.

Mamma: Kom gärna ut nåt om du har tid. Om inte annat så skulle vi väl hämta barnen ihop på torsdag. Kanske du ev skulle kunna vara kvar hos Ellen då medan jag och Viktor åker på simskolan... Vi hörs om det.