torsdag 20 maj 2010

Idag

...firar vi förskolans dag! Hattparad på förmiddagen och öppet hus för förädrarna på eftermiddagen. Jättetrevligt och mysigt.

Kruxet är ju bara att jag egentligen slutar kl 14, men vid såna här arrangemang måste man naturligtvis vara kvar.
Vilket ju inte hade gjort så mycket om det inte vore så att det är samma jippo på Ellens förskola. Henrik får gå dit och på sätt och vis det väl egentligen inte hela världen att jag inte kan komma (jobbar ju i samma enhet, typ 100 meter där ifrån, så jag har ju rätt bra koll på vad de gör...), men det känns ändå lite surt.

Får hålla tummarna att jag kanske kan smita iväg en stund när H är där och kika lite. Inte minst för Ellens skull.

2 kommentarer:

Monica sa...

Här ska personalen spela en Pippiteater för barnen i dag. Det blir säkert roligt!

Anonym sa...

Hej vännen, tänk om jag vore pensionär & kunde komma.....
Kram mamma