onsdag 10 november 2010

Attans...

I eftermiddags tappade jag min mobil på klinkergolvet i hallen. Tog upp den och såg att den fortfarande fungerade. Efter en stund ville Viktor lyssna på musik, då funkade inte walkmanspelaren och i samma veva upptäckte jag att kamerarkivet var tomt.

Och genast började min hjärna tänka att "det är ett tecken, nu är det dags för ny mobil". Tyvärr så visade det sig att det enda felet var att minneskortet hoppat lite snett.
Så nu är den hel och fungerande igen.
Vilket ju är skönt, men lite tråkigt. Det hade varit trevligt med en ny..


En sån här skulle jag vilja ha. Tror jag i allafall...
Hinner säkert ändra mig igen innan det är dags för köp...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ibland skulle jag också vilja ha en ny. En som jag kan blogga med ;)

Anna, Fair and True sa...

Äh, köp en ny ändå! :)