fredag 19 november 2010

Skit oxå...

Igår vaknade jag med världens ryggont. Det satt i hela dagen och idag är det nästan ännu värre. Fattade ingenting. Vad sjutton, jag har inte gjort nåt ovanligt. Funderade som en tok, tills Henrik igår kväll kom på att vi i onsdags bar in en TUNG crosstrainer. En mycket trolig förklaring. Men jag måste säga att jag tycker att det är FÖR dåligt. Trodde man skulle bli tränad av såna apparater och inte handikappad. Funderar på att gå till Intersport och klaga. Kanske man kan få nåt för sveda och värk ;)

Fast ikväll tänker jag försöka bortse från allt det onda. Det är tjejmiddag hemma hos Elin och det tänker jag inte missa. Sen får ryggen säga vad den vill. Kanske blir den bättre av lite vin och skratt.

3 kommentarer:

http://blogg.mama.nu/mamabloggen sa...

Vin är den allra bästa medicinen mot onda ryggar, det är jag säker på! Va mysigt med tjejmiddag!

Anonym sa...

Hej vännen, hoppas ryggen är bättre idag. Vin & goda vänner brukar ju ha en läkande effekt!
När det gäller ond rygg, glöm inte Eva & en timmes gratis gottgörande massage....
Kram Mamma

Anna, Fair and True sa...

Hoppas ryggen mår bättre nu!