onsdag 3 november 2010

Jag tror jag stannar här.

Har fått rapporter om ruskvädret där hemma och jag säger bara att jag längtar INTE hem. Här är det soligt och skönt och efter ett par dagars kraftigt blåsväder verkar det ha lugnat ner sig igen och idag har vi haft en underbar dag på stranden.

Nu är det 5 hela dagar kvar här och som vanligt när det närmar sig hemfärd så får jag lite ågren och ångest över allt vi hade tänkt hinna. Åka dit, titta på det, göra en utflykt dit och dit och så vidare. Å andra sidan har vi haft många slappa, lata och sköna dagar istället. Och några utflykter som avbrott i solandet.
Vi får helt enkelt se vad dessa sista dagar har att ge. Ett besök i Torremolinos kanske och förhoppningsvis ett på vår favvo wok restaurang i hamnen. Och kanske nåt mer. Mer än sol och bad alltså.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Åh vad härligt ni verkar ha det! Jag avundas er...
Hoppas vi kan hälsa på er där ett annat år.
Ja här hemma är det minst sagt NOVEMBER med allt vad det innebär...
Ha en skön sista del av er semester, kram Therése

http://blogg.mama.nu/mamabloggen sa...

Låter härligt där borta! Kan informera om att idag är en härlig höstmorgon här hemma med strålande sol, så nu vågar ni komma hem!

Underbar bild på Ellen, skulle passa som tavla!

Kram!

Anonym sa...

Glöm inte att det är bra att bara vara & att kunna det är en konst i dagens stressade samhälle där alla ska göra så mkt..... Så bara njut!
kram Mamma