tisdag 30 november 2010

Födelsedagsmys!


Idag fyller min älskling år och det har vi naturligtvis firat. Kalas blev det dock inget, mina systrar skulle ha kommit över men sjukdommar och annat ställde till det så vi får fira en annan dag istället.
Kvällen började med innebandyträning för Viktor dit jag och Ellen följde med, medan födelsdagsbarnet spelade badminton mot sin gode vän Fredrik.

Väl hemma blev det dusch och bad för killarna medan jag åkte iväg till Grekiska kolgrillbaren och köpte mat. Därefter spelade hela familjen lite Wee Sing och Guitar Hero innan det var dags att söva barnen.

Så trots att födelsdagen inte blev rikigt som vi först planerat så blev den jättebra. Så där riktigt härlig, glad och kärleksfull som såna dagar ska vara!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, tur att det belv en bra födelsedag! Jag skickade ett kort med en stor tårta men råkade köra sjotomta.se så det blev nog ingen tårta..... kram & stort Grattis en dag i efterskott / Carina