måndag 15 november 2010

Måndag...

Som alltid fick veckan en rivstart!

Var iväg på utvärdering med ledningsgruppen hela dagen. Jätteintressant och spännande. Lite mycket att ta in, så huvudet snurrar lite just nu. Men det blir snart bra igen, bara jag får landa lite i tankarna.

Efter att sedan ha stressat hem, hämtat barn och överlämnat dem i pappans trygga vård så fortsatte min måndag på bästa tänkbara sätt. Jag fick äntligen träffa allra finaste Lotta igen. Hon kom på besök från norr och Malin bjöd in henne, mig och Linda på tacomiddag. Det var himla mysigt och kul att ses. Och att bara få sitta ner några timmar och prata av sig lite och uppdatera sig om varandras liv är härligt!
Nu får det bli en snabb kopp the i soffan och sedan tidig sänggång. Maken och jag la golv till midnatt igår så jag börjar känna mig lite seg och sömnig...

6 kommentarer:

Elin sa...

Äh midnatt är väl ingenting! När vi lägger golv brukar vi hålla på till 03. ;)

Elin sa...

Förresten, promenad imorgon kväll kanske? Vad tror du om det? Om det inte regnar lika förbenat som idag vill säga... Puss och god natt!

Anna sa...

Gärna!

Puss!

Unknown sa...

Ja, vad lite prat och tid med sina nära vänner kan göra! Det är värt mycket...
Ska vi ta vår hotellövernattning någon gång efter årsskiftet?
Kram från Therése

Anna sa...

Absolut! Det vore så himla kul!
Kram

Anonym sa...

Låter mysigt med lite tjejkväll sådär en alldeles vanlig måndag! När det gäller byggnation så tänk på att Rom inte byggdes på en dag......kram Mamma