måndag 17 januari 2011

Ljuspunkter

Vi är ganska dåliga på att gå på konserter, teatrar och sånt. Varje gång vi får ändan ur och verkligen kommer iväg så brukar vi lova varandra att göra det oftare. Men så går det typ 2 år tills nästa gång ändå. Skitdåligt och rätt tråkigt, men sant.

Men nu ni, nu har vi redan bokat in tre tillfällen under våren. Det är tammejtusan rekord.

- 25 februari blir det "A Night at the Opera", Johan Boding som hyllar Queen.
- 24 mars spelar vårt favvoband Bo Kaspers Orkester här i stan.
- 7 maj ska vi gå på "Ljust och fräscht", Fredrik Lindström och Henrik Schyfferts krogshow på Berns.

Dessutom har vi en skidresa med familjen S att se fram emot.
Det kan inte annat än bli en bra vår!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter härligt! Och härligt vilken fin bakgrund tell din blogg, får mig att tänka på värme & vår....Och det var jättemysigt ha er alla hemma i lördags kväll! kram Mamma

Anna sa...

Tack själv för i lördags! Det var jättemysigt att ses allihop. Och jättemysigt och gott att äta middag hos er, precis som vanligt!

Jag bytte faktiskt till denna bakgrund tidigare idag. Kände mig trött på vinterbilden och kände att det behövdes något nytt.

Unknown sa...

Jag är glad att jag finns med på flera av dessa vårens aktiviteter! Vilka bra initiativ! Tack kära vän

När slutar du på torsdagar? Har ni någon aktivitet? Vi är lediga på em/kväll och just denna tors slutar jag riktigt tidigt!