onsdag 5 januari 2011

Shit...

Skottade lite idag. Inte alls så himla mycket eftersom Henrik och Viktor fixade det mesta. Men jag tänkte att liiiite kunde jag bidra med.
Fel tanke, kan jag bara konstatera nu. För ryggen känns inte alls bra just nu. Tänk att några spadtag kan få en så ur balans igen :(

Så, nu värmekudde och sänggång. Och så hoppas jag på ett mirakel som gör att jag kan röra mig som vanligt imorgon.

En snöslunga kanske inte är så dumt trots allt... Ska komma ihåg det nästa gång maken lobbar för ett sådant köp.

1 kommentar:

Anonym sa...

Aj aj...men! snöskottning är bland det värsta för en ond & känslig rygg (enligt sjukgymnast). Det är lyftet-vridningen som tar & ger ryggen stryk. SÅ skotta inte snö med skyffel min vän! Förutom skottning så sägs också dammsugning vara en ryggbov, men det kanske är bättre nu när man kan justera skafthöjden på ett annat sätt.......kram Mamma