onsdag 4 maj 2011

Behöver värme!

Tänk vad snabbt man vänjer sig med sol och värme.
Det har ju varit så underbart med dessa ljusa, härliga, soliga och sköna dagar. Regnet, snön och grådiset som kommit de senaste dagarna känns verkligen som pest. Även om man vet att det kommer bakslag så är det ändå lika tråkigt.

Jag kan bara en än gång konstatera att jag mår så mycket bättre när vädret är varmt och fint. Sol ute, sol inne, sol i sinne - det ligger verkligen något i de orden. Jag får så mycket mer ork, lust och energi!

Så, nu tycker jag att vi alla håller tummarna för att den där stora gula saken på himmelen snart visar sig igen. Och för att kung Bore verkligen släpper sitt grepp...

4 kommentarer:

Unknown sa...

Jag känner likadant! Det skulle kunna ha varit jag som skrev detta inlägg...vi hörs inför helgen, vad kul det ska bli! Kram

Anonym sa...

Hej vännen, detta har du ärvt av mig, som väl är "skyldig" till den onda ryggen! Sol & värme gör en glad...även ryggen blir glad.
Det ska bli bättre väder nu, lite varmare imorgon & ännu bättre framåt helgen. Kanske skulle du åka med mig en vecka ngn stans till sol & värme månadskiftet maj/juni & bara vara. kram mamma

Anna sa...

Tess; vi längtar oxå till helgen. Det ska bli himla kul. Vi kan väl höras imorgon eller så och göra upp planer...

Mamma; Det skulle vara underbart att åka bort med dig! Men i det månadskiftet åker vi till Umeå. Och sen är det ju alltid lite halvkinkigt med semester...
Men vi kanske kan försöka få till en weekendresa eller så snart, det skulle vara jättemysigt.

Anonym sa...

Ja vännen det skulle vara mysigt! Vi får leta efter ngt bra ställe, man kan ju alltid åka en båt.... Jag har kanske lättare att anpassa mina dagar helger efter när du kan.
Och kanske ska vi ta med dina systrar eller åka själva, eller så kan jag ju få göra 3 utflykter....
kram Mamma