tisdag 3 maj 2011

Skräpdag

Idag är en sån där dag då jag känner mig lite låg.
Troligen beror det mesta på vädret. Inte alls kul att H är i Oslo och bilen på Arlanda en sån här dag. Cyklade i snöfall till jobbet och i regn hem, kallt och ruggigt.

Dessutom har det varit en sån där eftermiddag på jobbet då det känns som om jag bara har tjatat mest hela tiden. Och så sov jag dåligt inatt.

Med andra ord så är det egentligen inte alls konstigt att jag är seg och nere. Det får bli en kväll i soffan. Kanske kan man blunda lite nu när barnen ändå kikar på bolibompa.

1 kommentar:

Anonym sa...

Aj då vännen, det lät inte kul! Såna dagar är inte alls mysiga men tyvärr finns dom ju ibland. Nu är klockan lite mkt annars skulle jag ha kommit ut en stund.
Hoppas du får sova gott gott i natt! kram mamma