torsdag 5 maj 2011

Rapport

Jodå, maken ser. Rätt bra också tror jag.
På vägen hem hade han dock väldigt ont och jag kände mig rätt stressad av alla bilköer när jag visste att han bara ville hem till ett mörkt rum.

Nu verkar det ha lagt sig lite och det känns himla skönt. Blir spännande att se hur det känns imorgon, det ska ju bara vara lite obehagligt i nån dag och de rekomenderar bara att man behöver vara hemma från jobbet en dag för att vila.

Den som lever får se... men nån blindhund verkar vi i allafall inte behöva skaffa.

2 kommentarer:

Mia sa...

Skönt att höra att det verkar gått bra! Patrik gör operationen den 28 maj... *nervös*

Anna sa...

Förstår det, jag var skitnervös. Man kan ju faktiskt inte vara säker på att det går bra bara för att statistiken visar det...

Idag verkar han helt ok än så länge. Ska på återbesök på fm så då får han väl veta hur bra det lyckades...