söndag 20 november 2011

Helgen

Fredag - Ikea. Inköp av nya sängar samt sängram och lite annat smått och gott.

Lördag - montering av nya sängarna (tog typ nästan hela dagen), promenad med Maria och sedan tacomiddag och "Så mycket bättre".

Söndag - Grått och regning väder, så medan H fixade ute och Viktor var hos en kompis bakade jag och Ellen bullar. Sedan blev det lite SVA-plugg och på eftermiddagen ett besök hos min personlige frisör/massös aka Ellen. Hon älskar när hon får hålla på och grejja. Kamma håret och sätta i spännen och smörja ryggen med hudkräm... Och mamman klagar inte - det är ju superlyxigt att bli så ompysslad.

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som en bra helg överlag, men jag gillar det där med personlig frisör/massör bäst :) killarna är inte så intresserade av det men jag ställer mitt hopp till lilla fröken A, kram Anneli