onsdag 13 juni 2007

Shit! Vad kul!

Igår kväll var jag och min kära vän Therése på en nybörjarkurs i ScrapBooking! Jag har varit sugen ett tag men samtidigt så har man ju hundra skäl till att inte börja. Ingen tid, inga pengar, ingen fantasi... Hade lite nojjor innan vi åkte att alla andra skulle få ihop så fina sidor och jag bara skulle sitta där och ha noll insperation.

Men, bara att komma till denna underbara butik (http://www.papprika.se/) var fantastiskt! Åh, blir alldeles lyrisk när jag tänker på allt fint som jag skulle vilja köpa.

Fick en genomgång av Scraping och olika metoder av en jättegullig tjej och sen fick vi försöka lite själva. Bara att välja papper tog ju ett bra tag. Ville ju att det skulle passa ihop med korten men ändå inte ta fokus från dem.

I alla fall så kan jag säga att när de där 3 (blev egentligen 3,5) timmarna var slut så var vi fast. Både jag och Therése. Det var så himla roligt!

Så här blev i allafall mitt livs första ScrapBooks sida, inte så himla tokigt va!



1 kommentar:

Anonym sa...

Va fint det blev! JAha då måste jag springa till den där paprikasidan också, som om jag inte har nog med ställen att handla från redan! :)