söndag 10 februari 2008

En ny vän?

Igår köpte vi* en ErgoRapido.
Hoppas nu bara att den är så bra som vi har tänkt oss.
Meningen är att vi ska slippa släpa fram den stora efter varje måltid (..ja, Ellen stökar ner en hel del..) och framför allt att kunna få bort grus och sånt från hallgolvet smidigt och lätt och ofta!

Viktor tycker i alla fall att den är jätterolig, så om inte annat så kanske detta är ett sätt att få hjälp med städningen!
.
*Egentligen var det maken som köpte den, och jag tror att det var meningen som en present till mig. Han var nämligen på golfrea härmodagen och köpte nya klubbor mm till sig själv, men INGET till mig. Men jag ska väl inte klaga allt för mkt, mina klubbor ör bra mkt nyare än hans - så det var väl hans tur...

2 kommentarer:

Cina sa...

Åå en sånn skulle man ha. Du får rapportera om hur den funkar!

Anonym sa...

jag vill också ha en rapport :)