tisdag 5 februari 2008

Lista 3 saker!

En av alla de listor som fladdrar runt i bloggvärlden!
Denna går ut på att lista tre saker som alltid finns...

I min kyl: Hotdogs, ketchup, mellanfil

I min frys: Kycklingfilé, glass, köttfärs

I min handväska: plånbik, nycklar, mobil

I min sminkväska: mascara, kajalpenna, läppglans

På min badrumshylla: deo, Aloe Vera gel, tandborste

På min skohylla: vinterskor, barnskor, foppatofflor

I mitt förråd: urvuxna barnkläder, verktyg, vin

I min hjärna: vab-pussel, kollegas sorg, husrenovering

I min jackficka: Kvitton, snorpapper, jobbnycklar

I mitt kryddskåp: salt, peppar, basilika

I mitt barskåp: martini, whiskey, passoa

På min köksbänk: micro, fruktfat, olivolja

1 kommentar:

Anna, Fair and True sa...

Den måste jag sno! Ja, med egna svar förstås!