onsdag 14 januari 2009

Men... nu glömde vi!

Efter middag, kvällsbad och två kapital i "Sune"boken somnade barnen gott i sina sängar.
Inte förrän jag gick in och kikade till dem och släckte Viktors lampa kom jag på att han ju borde ha legat i vår säng. Det gör han ju alltid när pappan är borta...
Tur att det finns en chans till för jag tror att lille prinsen kanske kommer att bli besviken om han kommer på det imorgon....

Uppdatering, torsdag morgon:
Jag kunde ju naturligtvis inte låta bli att bära över honom till vår säng.
Så nu har jag legat hela natten och snusat honom i nacken. Gooos!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mamman får bära över honom helt enkelt!
Hoppas du får sova gott trots manlösheten!

Elin sa...

Jag håller med Sofia, bär över honom! Det har han säkert ingenting emot. :-)

Anna sa...

Nä, det kanske får bli så. Han är ju SÅ tung när han sover bara :-)

Ponder sa...

Åh vad mysigt det lät, och jag är säker på att V var rätt nöjd med att du bar över honom?! :)