tisdag 6 januari 2009

Vardag imorgon

Nu är all ledighet slut, både för mig och barnen. (Jag jobbade dock några timmar redan igår.)
Så imorgon är det vardag och rutiner igen. Skönt på ett sätt, grymt trist på ett annat.

De senaste dagarna har gått åt till pulka och skridskoåkning, umgänge med familj och vänner, lite målning av vårt nya sovrum och till att bara vara.
Underbart har vi haft det och vi har i möjligaste mån tagit dagen som den kommit. Så skönt.

Ikväll har H flygit ner till Danmark för att besöka en kund imorgon så jag och barnen är själva tills imorgon kväll. Det blir lite jobb och dagis och sen en fika med Elin och Wilma innan pappan återvänder hem lagom till middagen. Känns som en lagom lång resa för hans del...

Nu ska jag krypa ner bredvid min lilla prins. Han sover alltid hos mig i dubbelsängen när pappan är bortrest. Det är så gosigt!

Inga kommentarer: