måndag 27 december 2010

Vardag igen

Så är julen över för denna gång. Vi har firat i dagarna flera med nära och kära och haft det jättebra.
Julafton firades både här hemma och hos svärföräldrarna. En härlig dag med massa god mat och fina klappar. Jag måste ha varit lite snäll i år för jag fick både en mobiltelefon, stekpanna, ljusstake, pengar, laptop stöd och biljetter till Bodings "A night at the opera".
Och av mig fick H biljetter till "Ljust och Fräscht" med Henrik Schyffert och Fredrik Lindström så nu har vi två tillställningar att se fram emot.

Idag har jag och barnen en hemmadag. Känns som vi bara behövde vara. Morfar och gammelmormor Ebba har varit här på lunch, Ellen har målat massor av teckningar med sina nya vattenfärger och nu kikar hon på en film. Och Viktor leker med Oskar där uppe.
Lungt och skönt. Och mysigt.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Vad härligt det låter! Och ja, vi hinner visst ses innan fredag. Vi har inget särskilt planerat. Ev åker vi till Tom Tits eller Sydpoolen nån dag, men inget annat. Vi kan väl höras i morgon? Vi har ingen bil hemma, men ni kanske skulle vilja komma hit?
Kram!

Anna, Fair and True sa...

Jag skulle också vilja se Schyfferts show. Ska se om jag kan skaffa biljetter till sluttampen då bebisen kanske är stor nog att bli barnvaktad några timmar :)

Anna sa...

Tess: Vi hörs imorgon. Vi kommer gärna ut till er.

Anna: Vi ska inte gå förrän den 7 maj. Det var rätt fullbokat om man säger så ;)

Anna, Fair and True sa...

Borde kanske kolla upp biljetter ganska snart då! Om de ens finns kvar!