onsdag 8 april 2009

Glad Påsk

Tänk imorgon är det skärtorsdag, det känns helt sjukt. Tycker att det nya året började nyss och nu är det redan påsk.

Fast det ska bli underbart skönt med några dagars ledighet. Bara ta det lugnt och fixa lite hemma. Och träffa släkten och äta ägg och påskgodis. Mysigt!

Nu ska jag städa vidare lite här hemma. Jobbar till 14 imorgon och sen kommer svärföräldrarna på middag. Lammstek med potatisgratäng ska det bli.

Ha en härlig påsk allihop! Passa på att njuta!

3 kommentarer:

Anna, Fair and True sa...

Jag tycker också det! Var jag inte nyss i Paris och firade nyår??!!

Glad påsk! Jag kommer att vara i Tälje några dagar (Peter är i Åre och åker skidor) så vi kanske kan ses något även om det bara är kort fika?

Kram!

Anna sa...

Anna: Absolut! Det vore jättetrevligt att ses. Det enda vi har inbokat än så länge är middag med A & B ikväll och sedan middag med min mamma på påskafton.
Vi kan väl höras och bestämma nåt.

Kram!

Ponder sa...

Glad Påsk!
Hoppas ni får en jätte trevlig helg. :)