söndag 19 april 2009

Trött, tröttare...

Har ingen feber idag, men inte sjutton känner jag mig piggare för det. Vilket troligen beror på att jag fortfarande är galet förkyld.

Var i allafall ute en stund på förmiddagen. Gungade Ellen lite och kikade på Viktor som lekte med grannkompisen. Sen blev det lunch (grillad korv) på altanen innan Ellen och jag la oss för att sova. Nu har de andra åkt på innebandy och jag borde verkligen väcka lillsötan för annars kommer hon aldrig att somna ikväll, men jag orkar liksom inte.
Känner mig så trött i hela kroppen.
Och ännu tröttare blir jag av tanken på att jag verkligen borde bli frisk tills imorgon. Jobbet ni vet, två utvecklingssamtal och så personalkonferans på kvällen. Gaahhhh.....
Ständigt detta dåliga samvete...

1 kommentar:

Lotta sa...

Blä! Fy för att vara sjuk!!!!

Och inte blir man friskare av att tänka på allt man behöver göra på jobbet.

Krya på dig!!!