onsdag 8 juli 2009

Lugn kväll

Idag har vi haft en riktigt bra dag. Jag och Viktor började med ett besök hos logopeden. När vi kom hem igen passade vi på att njuta av att det var soligt och varmt ute. Viktor testade sitt nya golfset, Ellen gungade, vi rensade lite blomlådor mm.
Efter lunch kom regnet så då åkte jag och barnen, tillsammans med svärmor, till badhuset. Viktor lärde sig simma! Och Ellen var helt tokig och hoppade från kanten i tävlingsbassängen med bara armpuffar... men hon var lika glad för det och gjorde det många gånger.

Kom hem lagom till middagen. Viktor hann leka lite med Samuel medan vi grillade och sedan blev det lite pappa/son fotboll med familjen Ek.

Nu har lugnet lagt sig i det Löfgrenska huset. Viktor och Henrik är ute och åker wakeboard med Nicklas, Ellen sover och jag slökikar på Byggslaget och dricker ett glas vin. Inte så dumt...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Mysigt det låter! Både med hoppande och simmande barn och ett glas vin i ensamhet. Jag ska bestämt ta mig ett glas jag med, skål!

Anonym sa...

låter som en härlig dag :)

Anna sa...

Sofia: Skål, hoppas att ditt var lika gott som mitt...

Anna, Fair and True sa...

Låter som en toppendag!

Anonym sa...

Låter som en bra dag från början till slut........ kram mamma