tisdag 7 juli 2009

Varför är man aldrig nöjd?

Förra veckan klagade jag för att det var SÅ varmt.
Och nu, nu vill jag bara att det ska sluta regna och bli sol igen.
Jag menar någon dags regn/moln mitt i solperioden är ju bara skönt, men inte en massa dagar på raken. Vill ju att det ska vara sommar ochh då hör solen till.

Idag ska jag och svärmor i allafall fly till Skärholmen några timmar. Vi lämnar barn och makar hemma så vi kan strosa runt och kika i lugn och ro utan tjat. Det blir bra i detta tråkväder.

3 kommentarer:

Anna sa...

Tycker själv att det känns bra med regn så här sista jobbveckan.. Men jag hoppas att det skiner upp kl 16:00 på fredag!!!! ;)
Vi får försöka ses första veckan innan vi åker till gotland!
KRAM

Anna sa...

Vi är hemma nästa vecka oxå, sen blir det förhoppningsvis 2 veckors solig seglingssemester. Så vi ses gärna. Kram!

Anonym sa...

Sällskap till IKEA & Mio vid nästa regnperiod......? kram mamma