fredag 15 oktober 2010

Globen kokar...


En helt underbar kväll!
~
Uppdaterat lördag morgon: Det var en magisk kväll!
Vi hade riktiga toppenplatser, alldeles vid den lilla scenen mitt på parkett och såg killarna på nära håll. Hade jag vetat att vi skulle sitta så hade jag defenitivt tagit med systemkameran, för vilka kort man hade kunnat knäppa. Nu får ni istället hålla till godo med ett rätt uselt kort från min mobil...
Hur som helst, underbar samvaro, gott vin och många glada skratt. Det enda negativa är att min hals inte mår bättre idag av allt skrålande och sjungande igår... Men det är sånt man får ta ;)

4 kommentarer:

Monica sa...

Jag var med i Globen och såg dem i går. Vi satt på läktare B högt upp, det var jättebra.
Vad nice att sitta så nära, åt ni där?

Anonym sa...

Låter mysigt! Hur kan DN skriva att detta skulle vara en kvinnofälla?
Måste allt vara så j-a jämlikt, eller är det så att det finns män som inte klarar av att vara "utestängda" från vissa saker eller är dom bara avundsjuka.... Fram för mera ladies night!
Kram mamma

Anna sa...

Monica: Ja vi åt där. Det var helt ok mat, kanske inte lika flott som det lät på menyn men ändå ok. Och ett jättegott rödvin hade vi beställt. Så det var toppen.

Mamma: Ja visst är det fånigt. Men så är det ju, allt ska det klagas på. Nästa år borde du ta med dig några vänninor och gå dit. Ni skulle gilla det skarpt!

Anna, Fair and True sa...

Jag tycker nog att om det finns en stackars man som vill gå på Ladies' Night så ska han väl få det!