tisdag 19 oktober 2010

Hemma

Stannade hemma idag. Insåg att man inte kan gå till jobbet när man knappt kan prata och är så trött så att ögonen faller ihop. Så jag använde förmiddagen till att sova och läsa lite Mons Kallentoft och nu känner jag mig liiite piggare i allafall.

Och vad gör man när man känner sig piggare? Jo man ringer jobbet och säger att man kommer imorgon. Är ju dock fortfarande som en gummiboll i huvudet och en kråka i halsen men piggare än igår. Men min goa kollega ville inte höra på det örat. Blev tillsagd att vara hemma istället. Och kurera mig och tänka på att bli frisk tills resan. Så nu vilar jag mig en dag till och hoppas på det bästa.

Vilka underbara arbetskamrater jag har. Och kloka. Det är guld värt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen. överge jobbet ett atg..... Men jag förstår din reaktion vi är väl alla lika där, släktdrag kanske .... kram mamma

Lotta sa...

Vilken klok kollega du har. :D

Krya på dig!