lördag 22 september 2007

Veligt värre!

Tänk att det ska vara så svårt att bestämma sig...
För ca 1,5 år sedan inredde vi vårt nya badrum på entreplanet. Samtidigt som vi köpte klinkers dit så köpte vi klinkers till hallen utanför.
Nu har det blivit dags att lägga det i hallen men när vi tog fram det så började min velighet...
Är det detta jag vill ha?
Golvet som är inköpt är i två olika nyanser, det mesta är beige (lite flammigt...) och så några plattor med terracottafärg. Storleken är 20*20 cm.

Men... nu har jag fått för mig att jag kanske hellre vill ha ett grått golv, och hellre lite större plattor (typ 30*30)...

Maken tycker att jag är jobbig, men han är å andra sidan glad att jag velar nu och inte när han har lagt ner tid och jobb på att lägga dit alla plattor.
Så i eftermiddag blir det en liten sväng för att kolla in gråa alternativ.
Vem vet, kanske kommer jag fram till att de vi har blir bra.

Inga kommentarer: